cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Firma Cadbury słynąca z produkcji czekolady opublikowała reklamę, w której widać dwóch całujących się mężczyzn. Powstała petycja domagająca się przerwania emisji reklamy.
logo-head
czytaj dalej
Reklama Cadbury została przygotowana na 50. rocznicę powstania czekoladowego jajka - Creme Egg. Podczas spotu oglądamy różne osoby spożywające czekoladowe jajko na swój sposób. W ostatniej scenie widzimy dwóch mężczyzn, którzy dzielą się jajkiem symulując pocałunek. Zdaniem części odbiorców reklamy taki kadr jest bezpośrednią zachętą do zachowań seksualnych w reklamie, której odiorcami są dzieci.

Oburzeni widzowie zbierają podpisy pod petycją i domagają się zaprzestania emisji spotu. Zebrali już ponad 25 tysięcy podpisów. „Marka Cadburry od zawsze kieruje swoje reklamy do dzieci, bo to one są odbiorcami produkowanych przez Cadbury produktów. Tego typu kadr w reklamie uznajemy za coś niedopuszczalnego, co naszym zdaniem można odbierać tylko jako promowanie seksu wśród najmłodszych widzów” - możemy przeczytać w petycji.

Cadbury wydała oficjalne oświadczenie, w którym podkreśliła, że jej produkty są dla wszystkich, bez względu na płeć czy orientację. „Nie zastanawialiśmy się ani przez chwilę czy umieścić ten kadr w reklamie. Wierzymy, że pocałunki są przyjemnością dla wszystkich” - czytamy w oświadczeniu.
Źródło:  www.youtube.com
Dodano: 25.02.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Emerytka z Rumunii przez dekady wykorzystywała kamień jako stoper do drzwi. Okazało się kamień to tak naprawdę jeden z największych znalezionych bursztynów o wartości przekraczającej milion dolarów.
logo-head
czytaj dalej

Lata temu starsza mieszkanka wsi Colti położonej w historycznej prowincji Muntenia na rumuńskiej Wołoszczyźnie znalazła w strumieniu sporej wielkości kamień. Zaniosła go do domu, gdzie przez dziesiątki lat służył jej jako podpórka do drzwi. Kiedy kobieta zmarła w 1991 roku, jeden z krewnych przekazał bryłę ważącą 3,5 kg Muzeum Bursztynu w Colti z zamiarem sprzedaży. 

Dodano: 19.09.2024
Tak zwani taggerzy oglądają wszystkie pozycje z oferty Netflixa i dodają do nich słowa kluczowe (tagi).
logo-head
Dodano: 19.09.2024
Netflix zatrudnia osoby, których zadaniem jest oglądanie filmów i seriali na okrągło!
logo-head
czytaj dalej

Taggerzy decydują o tym, czy film znajdziemy w kategorii doskonały na serialowy maraton czy amerykańskie seriale komediowe. Takie przyporządkowania pomagają Netflixowi personalizować rekomendacje dla konkretnych użytkowników.

Dodano: 19.09.2024
Kuchnia Vikinga codziennie wysyła jedzenie strażakom i innym służbom walczącym z powodzią. Posiłki trafiły już m.in do Nysy.
logo-head
czytaj dalej

Kuchnia Vikinga  jest w kontakcie ze sztabem kryzysowym, jeśli tylko pojawi się zapotrzebowanie na większą ilość posiłków, to są gotowi je przygotować.

Dodano: 18.09.2024
CCC przekaże ponad 10.000 par butów dla osób dotkniętych powodzią.
logo-head
Dodano: 18.09.2024