cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Firma Cadbury słynąca z produkcji czekolady opublikowała reklamę, w której widać dwóch całujących się mężczyzn. Powstała petycja domagająca się przerwania emisji reklamy.
logo-head
czytaj dalej
Reklama Cadbury została przygotowana na 50. rocznicę powstania czekoladowego jajka - Creme Egg. Podczas spotu oglądamy różne osoby spożywające czekoladowe jajko na swój sposób. W ostatniej scenie widzimy dwóch mężczyzn, którzy dzielą się jajkiem symulując pocałunek. Zdaniem części odbiorców reklamy taki kadr jest bezpośrednią zachętą do zachowań seksualnych w reklamie, której odiorcami są dzieci.

Oburzeni widzowie zbierają podpisy pod petycją i domagają się zaprzestania emisji spotu. Zebrali już ponad 25 tysięcy podpisów. „Marka Cadburry od zawsze kieruje swoje reklamy do dzieci, bo to one są odbiorcami produkowanych przez Cadbury produktów. Tego typu kadr w reklamie uznajemy za coś niedopuszczalnego, co naszym zdaniem można odbierać tylko jako promowanie seksu wśród najmłodszych widzów” - możemy przeczytać w petycji.

Cadbury wydała oficjalne oświadczenie, w którym podkreśliła, że jej produkty są dla wszystkich, bez względu na płeć czy orientację. „Nie zastanawialiśmy się ani przez chwilę czy umieścić ten kadr w reklamie. Wierzymy, że pocałunki są przyjemnością dla wszystkich” - czytamy w oświadczeniu.
Źródło:  www.youtube.com
Dodano: 25.02.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

W każdą sobotę w czerwcu na Paramount Network można obejrzeć animacje w ramach kina familijnego. W najbliższych tygodniach będzie to m.in. „Gnijąca panna młoda” i „Sonic. Szybki jak błyskawica”. Idealne na wspólne oglądanie z rodziną.
logo-head
Dodano: 13.06.2025
Już dziś o 13:00 na Paramount Network leci „Psi Patrol: Film”. Wersja kinowa jest znacznie głębsza emocjonalnie niż serial. Są śmieszne momenty, ale też wzruszające i mądre. Bez przemocy, za to z fajnym przesłaniem. Dobre, familijne kino.
logo-head
Dodano: 13.06.2025
Twórcą i pomysłodawcą „Psiego Patrolu” jest Keith Chapman – ten sam, który wcześniej stworzył kultowego „Boba Budowniczego”.
logo-head
Dodano: 13.06.2025
„Psi Patrol” emitowany jest w aż 160 krajach, a do 2024 roku powstało około 100 000 produktów licencyjnych – od zabawek po odzież, artykuły szkolne i przedmioty codziennego użytku
logo-head
Dodano: 13.06.2025
„Psi Patrol” od 2013 roku zarobił dla swoich twórców ponad 15 mld dolarów na zabawkach i licencjach, a dwa filmy kinowe przyniosły łącznie ok. 356 mln USD dodatkowych wpływów na całym świecie.
logo-head
Dodano: 13.06.2025