cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Magazyn dla dzieci "Świerszczyk" jest najstarszym wychodzącym bez przerwy czasopismem dla dzieci w Europie.
logo-head
czytaj dalej
Pierwszy numer "Świerszczyka" pojawił się w sprzedaży 1 maja 1945 roku. W tym roku czasopismo obchodziło swoje 75-lecie. "Mimo pandemii, w 2020 roku obserwujemy stały wzrost sprzedaży magazynu „Świerszczyk” – od stycznia do lipca tego roku wyniósł on 19%, przy średniej miesięcznej wynoszącej 32.773 egz. W analogicznym okresie 2019 roku liczba ta wynosiła 27.518 egzemplarzy. Warto przy tym zauważyć, że w odróżnieniu od innych czasopism dla dzieci (...) nie dodajemy do „Świerszczyka” żadnych gadżetów, mających stymulować wzrost popytu. „Świerszczyk” wygrywa jakością" – komentuje Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu w wydawnictwie Nowa Era.
Źródło:  admonkey.pl
Dodano: 02.10.2020
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

Gniazdowych Pogonii Szczecin po wczorajszym meczu z Radomiakiem: „Jeszcze raz dowiemy się, że któryś z was był na baletach i obracał nasze dziewczyny, to wjeżdżamy na trening i was wszystkich roz********my!”.
logo-head
Dodano: 07.12.2025
Podczas wczorajszego live’a z Karolem Nawrockim w Kanale Zero zebrano ponad 2,5 mln zł. Wśród licytowanych przedmiotów była m.in. koszulka Nawrockiego z czasów A-Klasy — za 110 tys. zł wylicytował ją Dawid Różek, właściciel ZEN.
logo-head
czytaj dalej
Dawid Rózek właściciel firmy ZEN wylicytował również za 300.000 samochód Karola Nawrockiego - Renault Twingo. 
Dodano: 07.12.2025
Legia Warszawa przegrała 2:0 z Piastem Gliwice i znalazła się w strefie spadkowej ekstraklasy.
logo-head
Dodano: 06.12.2025
Z okazji zbliżających się świąt Thai Bali Spa - największa sieć masaży relaksacyjnych w Polsce - przygotowała wyjątkową ofertę. Z kodem WIEDZA60 otrzymacie aż 60% zniżki na wszystkie masaże. Kod ważny jest od dzisiaj do 17.12
logo-head
Dodano: 06.12.2025
Z badań wynika, że kobiety pod choinkę najchętniej chciałyby otrzymać relaks w spa. Na drugim miejscu znalazły się kosmetyki, a na trzecim – biżuteria.
logo-head
Dodano: 06.12.2025