
Majonezowym królem w Polsce jest Majonez Dekoracyjny marki Winiary - to po ten majonez najczęściej sięgają Polacy - wybiera go niemal 58 proc. naszych rodaków.

czytaj dalej
Na drugim miejscu jest, bez zaskoczenia - Majonez Kielecki. Jego strata do Majonezu Dekoracyjnego jest jednak spora - Kielecki wybiera 27,2 proc. ankietowanych. Na trzecim miejscu znalazł się majonez Hellmans z wynikiem 12,7 proc. Na kolejnych miejscach znalazły się majonez marki Pudliszki (10,3 proc.) i Madero, czyli marki własnej Biedronki (10 proc.).
Źródło: www.money.pl

Dodano: 02.04.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również

Pięcioletni chłopiec zaprosił wszystkich kolegów i koleżanki, aby byli świadkami jego adopcji.

czytaj dalej
Michael Orlando Clark Jr., pięcioletni chłopiec z Michigan, zaprosił całą swoją klasę przedszkolną na rozprawę adopcyjną, aby dzielić się tym ważnym wydarzeniem z przyjaciółmi.
Podczas rozprawy dzieci trzymały papierowe serduszka i kolejno wypowiadały słowa wsparcia i miłości dla Michaela.
Dla wielu obserwatorów było to wzruszające pokazanie, że „rodzina nie musi opierać się na DNA” - że miłość i wsparcie są równie ważne.
Podczas rozprawy dzieci trzymały papierowe serduszka i kolejno wypowiadały słowa wsparcia i miłości dla Michaela.
Dla wielu obserwatorów było to wzruszające pokazanie, że „rodzina nie musi opierać się na DNA” - że miłość i wsparcie są równie ważne.

Dodano: 15.10.2025
Dodano: 15.10.2025
Dodano: 15.10.2025
Dodano: 13.10.2025
Dodano: 12.10.2025