
Popularna marka cukierków czekoladowych M&M's zmienia wygląd oraz kształt.

czytaj dalej
Prezes M&M's, przyznał, że kreskówkowe postacie z reklam M&M’s będą wyglądać inaczej, by były bardziej "aktualne" i "reprezentatywne dla każdego konsumenta".
Zmiana obejmuje reklamy, materiały w sklepach, aktywacje marki oraz prezentację wieloletnich maskotek cukierków M&M's. Symbolicznych zmian doczekają się również postacie. Żeński zielony M&M's zamieni szpilki na wygodne trampki, aby odzwierciedlić jej "niewymuszoną pewność siebie", natomiast brązowy będzie miał krótsze szpilki.
Cukierki, które od lat pojawiają się w reklamach marki, zyskały również niejednolity kolor skóry i nowy ton głosu. Marka zmieniła także kolory i kształty samych słodyczy. Odtąd w paczce M&M’S znają się cukierki w rozmaitych kształtach, rozmiarach i niejednolitych barwach - by podkreślij swoje zaangażowanie w szerzenie różnorodności.
Zmiana obejmuje reklamy, materiały w sklepach, aktywacje marki oraz prezentację wieloletnich maskotek cukierków M&M's. Symbolicznych zmian doczekają się również postacie. Żeński zielony M&M's zamieni szpilki na wygodne trampki, aby odzwierciedlić jej "niewymuszoną pewność siebie", natomiast brązowy będzie miał krótsze szpilki.
Cukierki, które od lat pojawiają się w reklamach marki, zyskały również niejednolity kolor skóry i nowy ton głosu. Marka zmieniła także kolory i kształty samych słodyczy. Odtąd w paczce M&M’S znają się cukierki w rozmaitych kształtach, rozmiarach i niejednolitych barwach - by podkreślij swoje zaangażowanie w szerzenie różnorodności.

Dodano: 26.01.2022
Zobacz również
Dodano: 10.04.2025
Dodano: 10.04.2025
Dodano: 10.04.2025
Dodano: 10.04.2025

Badanie wykazało, że 75% mężczyzn jest bardziej lojalnych wobec swojego barbera niż partnerki.

czytaj dalej
Według sondażu Capital Hair and Beauty z 2023 roku większość mężczyzn czułaby się gorzej ze "zdrady" swojego fryzjera niż partnera.
Ponad 75% mężczyzn wyraziło silniejszą emocjonalną więź ze swoim fryzjerem. Eksperci twierdzą, że więź ta opiera się na rutynie, znajomości i latach zafania, często sprawiając, że "związek" z fryzjerem staje się bardziej stabilny i trwały niż wiele związków innych związków.
Ponad 75% mężczyzn wyraziło silniejszą emocjonalną więź ze swoim fryzjerem. Eksperci twierdzą, że więź ta opiera się na rutynie, znajomości i latach zafania, często sprawiając, że "związek" z fryzjerem staje się bardziej stabilny i trwały niż wiele związków innych związków.

Dodano: 10.04.2025