Prawie połowa dziewcząt w wieku 10-15 lat w Polsce chce w przyszłości zostać zawodowymi youtuberkami, instagramerkami lub tiktokerkami.
czytaj dalej
Badanie "Aspiracje dziewczynek w Polsce" powstało dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska.
"Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości" - czytamy w serwisie marketingprzykawie.pl.
Badanie prowadzono od 2 do 5 marca 2021 r. metodą CAWI na 500-osobowej reprezentatywnej próbie dziewcząt w wieku 10–15 lat oraz ich matek.
"Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości" - czytamy w serwisie marketingprzykawie.pl.
Badanie prowadzono od 2 do 5 marca 2021 r. metodą CAWI na 500-osobowej reprezentatywnej próbie dziewcząt w wieku 10–15 lat oraz ich matek.
Źródło: marketingprzykawie.pl
Dodano: 09.03.2021
autor: MarcinZbezu
Zobacz również
Dodano: 20.09.2024
Dodano: 20.09.2024
Dodano: 20.09.2024
Emerytka z Rumunii przez dekady wykorzystywała kamień jako stoper do drzwi. Okazało się kamień to tak naprawdę jeden z największych znalezionych bursztynów o wartości przekraczającej milion dolarów.
czytaj dalej
Lata temu starsza mieszkanka wsi Colti położonej w historycznej prowincji Muntenia na rumuńskiej Wołoszczyźnie znalazła w strumieniu sporej wielkości kamień. Zaniosła go do domu, gdzie przez dziesiątki lat służył jej jako podpórka do drzwi. Kiedy kobieta zmarła w 1991 roku, jeden z krewnych przekazał bryłę ważącą 3,5 kg Muzeum Bursztynu w Colti z zamiarem sprzedaży.
Dodano: 19.09.2024
Dodano: 19.09.2024