W przypadku Generacji Z 41% jej przedstawicieli jest bardziej skłonnych wydać 100 dolarów na swojego pupila niż na partnera. Badanie pokazuje również, że tylko 15 proc. Gen Z wolałoby kupić za zaoszczędzoną gotówkę drogi bilet na koncert lub wyjechać na wakacje (30 proc.), natomiast 42 proc. wolałoby zaoszczędzić pieniądze na niespodziewane wydatki związane z pupilem.

Zobacz również
W szczytowym momencie jego stream śledziło około 47 tysięcy osób, a całość przekroczyła 10 milionów wyświetleń. Cliver Huamán w kilka dni stał się symbolem determinacji i pomysłowości – chłopakiem, który po prostu nie zna słowa „bariera”.
Po tej historii nastolatek dostał zaproszenie od jednej z telewizji, by skomentować mecz peruwiańskiej ekstraklasy Sporting Cristal – Alianza Lima. Nagle zaczęły spływać kolejne propozycje współpracy, a spontaniczny wyczyn okazał się dla niego trampoliną do dziennikarskiej kariery.
