Tak po 9 latach, 6 operacjach plastycznych i wydanych 150.000 dolarów zmieniła się Natasha Crown, która tytułuje się posiadaczką największego tyłka na świecie.
czytaj dalej
26-letnia modelka ze Szwecji przeszła już sześć zabiegów powiększenia pośladków. Wszystko po to, aby mieć "największą pupę na świecie". Natasha wydała na operację 150 000 dolarów.
Kobiecie zależało na jak najbardziej widocznym efekcie, dlatego przed pierwszym zabiegiem przybrała 20 kilogramów. „Wiedziałam, że im więcej tłuszczu będę miała, tym większa będę. Postanowiłam więc dużo przytyć”, wytłumaczyła.
Natasha w social mediach jest prawdziwą gwiazdą. Na Instagramie obserwuje ją 2 mln osób!
26-letnia modelka uważa, że mężczyźni "nie potrafią poradzić sobie z jej krągłościami", a przez rozmiar jej pupy nawet się jej boją. Z tego powodu już od siedmiu lat nie była w stałym związku, ale nie traci nadziei, że w końcu znajdzie odpowiednią dla siebie osobę.
Kobiecie zależało na jak najbardziej widocznym efekcie, dlatego przed pierwszym zabiegiem przybrała 20 kilogramów. „Wiedziałam, że im więcej tłuszczu będę miała, tym większa będę. Postanowiłam więc dużo przytyć”, wytłumaczyła.
Natasha w social mediach jest prawdziwą gwiazdą. Na Instagramie obserwuje ją 2 mln osób!
26-letnia modelka uważa, że mężczyźni "nie potrafią poradzić sobie z jej krągłościami", a przez rozmiar jej pupy nawet się jej boją. Z tego powodu już od siedmiu lat nie była w stałym związku, ale nie traci nadziei, że w końcu znajdzie odpowiednią dla siebie osobę.
Dodano: 17.02.2022
Zobacz również
Dodano: 30.11.2024
Dodano: 30.11.2024
Gdański Jarmark Bożonarodzeniowy został wybrany najlepszym w Europie!
czytaj dalej
Jarmark Bożonarodzeniowy w Gdańsku wygrał w prestiżowym konkursie Best Christmas Markets in Europe 2025, dzięki internautom - którzy oddali na wydarzenie 92 283 głosów.
Dodano: 30.11.2024
Marki takie jak Škoda, Seat, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Ducati i Porsche należą do Volkswagena.
czytaj dalej
W motoryzacji zmieniają się nie tylko modele i technika. Przejęcia i fuzje to też normalna kolej rzeczy. Rosnące koszty konstruowania i produkowania samochodów skłaniają firmy do łączenia się w większe koncerny.
Dodano: 29.11.2024
Dodano: 29.11.2024