cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Trwa ogólnopolska akcja zgłaszania profilu Justyny Sochy - liderki antyszczepionkowców, na Facebooku. Socha od kilku dni wykorzystuje śmierć młodego mężczyzny do głoszenia antyszczepionkowych bzdur.
logo-head
czytaj dalej
Justyna Socha to prezes zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Wiedzy o Szczepieniach STOP NOP. Mimo poważnej nazwy stowarzyszenie to z powagą ma niewiele wspólnego - media społecznościowe związane z tą organizacją służą do szerzenia antynaukowych bzdur. Obecnie Socha pełni funkcję asystentki społecznej posła Grzegorza Brauna. Kilka dni temu Justyna Socha opublikowała na swoim profilu nieprawdziwą informację, jakoby młody mężczyzna zmarł na skutek zaszczepienia się przeciwko COVID-19. Mimo próśb matki i rodziny zmarłego Socha uparcie odmawiała usunięcia zdjęcia i danych mężczyzny ze swojego profilu.

To nie pierwsza tego rodzaju akcja w wykonaniu liderki STOP NOP. Stąd też akcja mająca na celu usunięcie jej profilu z mediów społecznościowych. By dołączyć do akcji wystarczy wejść na profil Justyny Sochy, kliknąć trzy kropki widoczne na stronie głównej jej profilu, wybrać „uzyskaj wsparcie lub zgłoś post”, podać powód „fałszywe informacje” na temat zdrowia i poczekaj. Jeżeli akcja zakończy się sukcesem, profil Sochy zostanie usunięty z Facebooka.
Źródło:  aszdziennik.pl
Dodano: 08.06.2021
autor: MarcinZbezu

Zobacz również

W Finlandii istnieje wyspa, na którą mężczyźni nie mają wstępu.
logo-head
czytaj dalej
Kristina Roth, przedsiębiorczyni z sukcesami na koncie, postanowiła wcielić w życie swoją nietypową ideę i stworzyła SuperShe Island – wyspę przeznaczoną wyłącznie dla kobiet, zlokalizowaną przy fińskim wybrzeżu.

Ten prywatny teren o powierzchni 3.5 hektara zapewnia ekskluzywne zakwaterowanie, tradycyjne fińskie sauny, programy wellness i wypoczynek blisko natury. Po zakończeniu kariery w branży IT, Roth postawiła na nową misję: stworzenie przestrzeni wspierającej kobiecą współpracę i rozwój w atmosferze swobody, poza konwencjonalnymi ramami spotkań biznesowych.

Projekt, który początkowo był blogiem i formą kobiecych warsztatów, rozwinął się w międzynarodową społeczność liczącą ponad 3 000 kobiet – skupioną na zdrowiu, samorealizacji i wzajemnym wsparciu, w miejscu, gdzie mężczyźni nie mają wstępu.
Dodano: 12.07.2025
Marka Lubella pojawiła się na Wimbledonie z transparentem stylizowanym na mistrzowską paterę – wypełnioną makaronem z truskawkami i bitą śmietaną. Kto wypatrzy ją w transmisji i wrzuci zdjęcie na IG z oznaczeniem Lubelli, może ją wygrać!
logo-head
Dodano: 12.07.2025
Dzięki Idze Świątek makaron z truskawkami po dzisiejszym finale Wimbledonu ma szansę stać się polskim Daniem Narodowym. Pisze o nim cały świat. A Lubella planuje stworzyć dedykowany makaron pod to danie.
logo-head
Dodano: 12.07.2025
Profil Make Life Harder zaproponował, by dedykowany makaron do truskawek z bitą śmietaną miał kształt rakiety tenisowej. Lubella zbiera też pomysły na wyjątkową nazwę dla tego makaronu. Macie jakiś pomysł?
logo-head
Dodano: 12.07.2025
Mężczyzna z USA kupił za 500 dolarów pomieszczenie magazynowe i odkrył w nim sejf z 7,5 miliona dolarów
logo-head
Dodano: 11.07.2025